תכנון ועיצוב פנים לפנטהאוז בירושלים

כיצד הפכה דירה למוארת ואלגנטית באמצעות ניצול נכון של היתרונות שלה?

בדיוק כמו סטייליסטית שמדגישה את הנתונים הטובים של הדוגמנית, כך מעצב הפנים מבליט את היתרונות של כל דירה ובית, ומנצל אותם לטובתו.

כשהגענו בפעם הראשונה לפנטהאוז הזה בירושלים, זיהינו מיד את שני היתרונות המרכזיים שלו – מרפסת גדולה שמקיפה את הסלון והמטבח ושמכניסה המון אור, וחלל מרכזי גדול שאיפשר תכנון בדיוק לפי צרכי הלקוח.

בסלון יצרנו ויטרינות גדולות ומעוצבות שמכניסות את היופי שבחוץ פנימה, ממש כמו תמונות ענקיות. את המטבח, שהיה בקצה הלא מואר של הבית, העברנו לצד אחר של הדירה עם חלון גדול וארוך. כך הפך גם המטבח למרכז הבית, ולמואר מאוד. במקום שבו היה קודם המטבח, יצרנו פינת עבודה. גם כאן ניצלנו את האור הרב שנכנס דרך הסלון ושילבנו חלונות זכוכית בקירות. האור ששוטף את הדירה איפשר לנו להעיז ולשלב צבעים כהים בעיצוב מבלי להפוך את החלל לחשוך ומדכא.

בחרנו בחלונות שחורים, ספה אפורה כהה וקיר טלוויזיה אפור. הניגודיות בין הצבעים הכהים הללו, לבין הקירות הלבנים והחלל המואר, יוצרת עניין בחלל.

נקודות הצבע הירוק שהוספנו "מקפיצות" את הצבעוניות ויוצרות את הקשר המתבקש בין המרפסת הירוקה לבין פנים הדירה. כדי לשמור על אחידות, המשכנו עם אותה צבעוניות גם בשאר הבית.

מעל לכל, והכי חשוב, המשפחה שמתגוררת בדירה אוהבת את התוצאה הסופית ונהנית מכל רגע.

התמונות צולמו על ידי עידן גור המוכשר.

 

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני