שיפוץ דירת 4 חדרים במגדל במודיעין

תוך יצירת הרמוניה בין הנוף הנשקף מהחלונות לבין העיצוב בתוך הדירה פנימה

הזוג הזה ממודיעין ביקש שניקח חלק בשינוי שהם עושים בשלב זה של חייהם.
כשנפגשנו בפעם הראשונה, הם התגוררו בבית ענק בן 2 קומות. רק אחד מהילדים עדיין התגורר אתם בבית, לאחר שהאחרים כבר בגרו ועזבו לדירות משל עצמם.
הם החליטו למכור את הבית ולרכוש דירה באזור המגורים של ילדיהם הבוגרים. כדי להשלים את השינוי, החליטו גם להחליף את כל הרהיטים ולהעביר מעט מאוד דברים לדירתם החדשה.
הם רכשו דירת 4 חדרים בקומה גבוהה עם נוף משגע. הדירה אמנם לא היתה ישנה, אבל העיצוב והתכנון שלה לא התאימו להם.
למשל,
הם רצו חלל ציבורי פתוח, אבל בדירה היתה הפרדה בין המטבח לסלון. לכן שינינו את תכנון החלל הציבורי כך שכולו יהפוך להיות יחידה אחת גדולה. הורדנו את הקיר המפריד בין המטבח לשאר החלל והפכנו בין מיקום הסלון לבין מיקום פינת האוכל.
הם רצו חדרי רחצה עם מקלחונים מפנקים ומרווחים, אבל חדר הרחצה בסוויטת ההורים היה צפוף עם מקלחון קטן. על ידי ביטול חדר הארונות בסוויטת ההורים הצלחנו להגדיל מאוד את חדר הרחצה.
את הארון הכנסנו לתוך חדר השינה ואפילו הצלחנו להגדיל את כמות האחסון שבו בהשוואה לחדר הארונות הקודם.

גם מבחינת העיצוב עצמו, הדירה לא שיקפה את האופי המיוחד והשמח של בני הזוג. הגוונים המונוכרומטיים של הרצפה, המטבח והאריחים בחדרי הרחצה לא שידרו את שמחת החיים שלהם.

מכיוון שאחת הסיבות לרכישת הדירה היתה הנוף שנשקף ממנה, החלטנו לעצב את הדירה כך שתשתלב ותדגיש אותו. לכן לא מיקמנו פרטי ריהוט גבוהים באזור החלונות והשתמשנו בצבעים שמשלימים את הצבעוניות שנגלית מהחלונות.

במהלך העבודה נעזרנו בהדמיות תלת מימדיות כדי להמחיש להם כיצד והיכן אנחנו מתכננות לשלב את הצבעים שהם אוהבים ואיך יראה החלל יחד עם הריהוט.
לאחר שלב ההדמיות, כל מה שנותר לנו היה ללכת לחנויות ולרכוש את הפריטים לפי הסגנון והצבעוניות שהחלטנו עליה יחד.
התוצאה שהתקבלה היא חלל מודרני, צבעוני וחם. חלל שנותן מקום לנוף המהמם שמשקיף מהחלונות ואף משלים את הנוף הזה באמצעות הצבעוניות שלו.
בני הזוג מספרים לנו שהם מאושרים בביתם החדש ונהנים לארח את בני המשפחה לעיתים קרובות.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני