שיפוץ דירה בראשון לציון

דירה שהפכה למוארת ומודרנית וגם צבעונית וחמימה

בני המשפחה ביקשו שנתכנן ונעצב מחדש את הדירה כך שתהפוך למוארת ומודרנית יותר – אך לא לבנה וקרה. הם גם ביקשו שנשים דגש בתכנון על מקומות אחסון וכשדיברנו על צבעים, סיכמנו שנשלב בעיצוב את גווני הטורקיז.
כדי לפתוח את החלל, הסרנו את הקירות בין המטבח לבין הסלון. באחד הקירות היה עמוד שלא ניתן היה להסיר. כדי "להפוך את הלימון ללימונדה", שילבנו אותו כחלק מעיצוב דלפק האוכל. בנינו את השולחן מסביבו, חיפינו אותו ב"בריקים" והוספנו עליו תאורה.
באמצעות שינוי מיקום פינת האוכל התאפשר תכנון של ספריה גדולה, סגורה בחלקה התחתון ופתוחה בחלקה העליון. כדי להפוך את הספרייה לפריט מודרני, חילקנו את המדפים לחלקים לא שווים בגודלם. צבענו את הדופן הפנימית של הספרייה בצבע טורקיז ושילבנו בה גם עץ כדי לחבר בינה לבין המטבח שתוכנן מחדש בשילוב של לבן מבריק ועץ אלון.
בחרנו בריצוף ובקירות בצבע בהיר כרקע לצבעוניות שהכנסנו ברהיטים.
בסלון תכננו מזנון ארוך לסלון כדי לאפשר אחסון רב. על אף האורך של המזנון, הוא מרגיש "קליל" משום שהוא צר ו"מרחף" ואינו דומיננטי בחלל.
את החלונות הקטנים בסלון לא ניתן היה להגדיל מכיוון שהם ממוקמים בחזית הבניין. כדי לתת אשליה של חלונות גדולים יותר, בחרנו בווילונות ארוכים שמגיעים כמעט עד הרצפה.
חדר השינה של ההורים היה אף הוא צפוף וחשוך. אמנם לא יכולנו להגדיל את החדר אבל בחרנו בצבעים בהירים כדי לתת תחושה נעימה יותר. את הקיר מאחורי
המיטה הפכנו ל"נקודת מוקד" על ידי צבע, טפט ונישת תאורה מיוחדת. זאת במטרה למשוך את המבט דווקא לקיר הזה שהוא הארוך ביותר בחדר ולהדגיש את אורכו.

התמונות צולמו על ידי עידן גור.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני