עיצוב פנים במרכז

תושבי המרכז נמצאים כל העת במגמת התחדשות. אנו רואים כל הזמן בתים ואפילו בניינים שלמים הנכנסים לתהליך של שיפוצים. יש לכך גורמים רבים. לעיתים הסיבה היא הרחבת הבית שהפך להיות צר מהכיל בגלל התרחבות המשפחה, אך לעיתים הסיבה היא הצורך בהתחדשות ובהתרעננות גרידא. אלה וגם אלה ייעזרו ככל הנראה בשירותיו של מעצב פנים. שרות של עיצוב פנים במרכז הינו נגיש לכל אחד ואין כל קושי למצוא איש מקצוע שיעניק את הייעוץ המקצועי ויעצב את הדירה מחדש עבורכם, אך כדאי לכם לבחון טוב את התאמתו של המעצב לצרכים ולסגנון המיוחד שלכם.

 

מה תפקידה של מעצבת הפנים?

כשמדובר על מעצבת הפנים במרכז, יש לה תפקיד חשוב ביותר גם בעיצוב אך בעיקר בתכנון של הבית. אף אם נראה לנו שאנחנו מכירים את כל השטח שברשותנו ואף אחד לא יוכל להוסיף או לחדש לנו דבר, עדיין צפויות לנו הפתעות רבות בתהליך העבודה עם מעצבת הפנים. למעצבי הפנים חשיבה רחבה ומקצועית ולאור ניסיונם בתחום הם מסוגלים למצוא פתרונות מעניינים לתכנון הבית. יתכן ותקבלו מהמעצבת תכנית שלא חשבתם עליה. לעתים מספיק שינוי קטן שיכול לשפר את איכות חייכם, אם זה שינוי בסדר החדרים או לעתים הזזת קיר אחד יעשה את ההבדל ויחסוך לכם הרבה כסף. הכנת תכניות מסודרות, הדרכת אנשי המקצוע ונוכחות בשטח בזמן העבודה, יכולים לחסוך לכם הרבה אי הבנות והוצאות מיותרות.

 

דואט מציעה – עיצוב פנים במרכז

משרדנו מציע שירותי תכנון ועיצוב פנים וכן שירותי ניהול שיפוצים. תנו לנו לצאת מהקופסה ולתכנן עבורכם את דירת חלומותיכם, בזכות הניסיון הרב והעשיר שלנו בתחום עיצוב הפנים. לקוחות רבים נהנו ונהנים עד היום משירותינו. ארגז הכלים שלנו כולל הרבה מאוד ידע מקצועי וחשיבה מחוץ לקופסה.

הכותבות- קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, הן בעלות המשרד "דואט" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים.

מחפשים מעצבת פנים במרכז? צרו איתנו קשר

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני