מה כל כך מיוחד בעיצוב פנים בירושלים?

במסגרת עבודתנו, אנחנו מעניקות שירותי עיצוב פנים בירושלים, במרכז, בשרון וגם בצפון הארץ. עיצוב פנים בכל מקום הוא למעשה עיצוב פנים. אבל מה מבדיל בין עיצוב פנים בירושלים לבין עיצוב פנים בערים אחרות? מה כל כך מיוחד בירושלים?

 

עיצוב הפנים נותן דגש לאיך הבית יראה. מה יהיה הסגנון של הבית, מה יהיו הצבעים, באיזה חומרים נשתמש, האם יהיה שילוב של אלמנטים מיוחדים כמו נישות גבס, חיפויים מיוחדים על הקירות, תאורה מיוחדת וגם בחירת ריהוט ואקססוריז.

מניסיוננו, עיצוב פנים בירושלים, במרכז או בצפון יכול להיות מעט שונה.

אחת הסיבות לכך נעוצה בעובדה שעיצוב הבית נעשה בהתאמה לסגנון של הלקוח, סגנון שמעוצב ומושפע מהתרבות של אותו אדם. התרבות הזו מושפעת, בין השאר, מהאזור הגאוגרפי שבו הוא גר.
בירושלים, אחת ההשפעות המרכזיות שאנו רואות קשורה להיסטוריה ולסגנון הרומנטי והחם של העיר. זאת עיר שבה הבנינים מחופים באבן. הארכיטקטורה בעיר מרשימה ובעלת היסטוריה רבת שנים. לא פעם אנו נתקלות בבתים שבהם סגנון העיצוב בתוך הבית משלים את הסגנון האדריכלי של ירושלים, בין השאר על ידי שימוש בקשתות, באבנים ובעץ.

במקביל התכנון חייב גם להתחשב באילוצים בשטח, כמו למשל כיווני הפתחים בדירה וההשפעה שיש לכך על האור שנכנס לבית. בעיצוב פנים בירושלים, לדוגמא, מרבים להשתמש בחלונות כפולים ובטכניקות נוספות שנועדו להגדיל את הבידוד בגלל ימי החורף הקרים והרוחות. מעצב פנים טוב יידע לקבל את האילוצים הללו, לדעת להתגבר עליהם ויהפוך אותם ליתרונות.

בעבודה שלנו כמעצבות, אנו תמיד שמות דגש על צרכיהם של דיירי הבית וטעמם האישי, ובעצם, המשפחה היא זאת שנותנת לנו את ההשראה לחלק היצירתי של המקצוע.

עם זאת, גם בערים אחרות אפשר להשתמש באלמנטים עיצוביים בהשראת עיצוב פנים בירושלים. כמו לדוגמא, חיפוי קיר באבן ירושלמית, אלמנטים המזכירים לנו את העיר העתיקה, עצי זית וכו'.

הכותבות- קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, הן בעלות המשרד "דואט" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני