אזורים שווים שכל מעצבת פנים בתל אביב מכירה

כמות החנויות בתל אביב עצומה. כדי להקל על החיפוש אחרי פרטי עיצוב וריהוט, הכנו עבורכם רשימה של כמה אזורים בעיר שכל מעצבת פנים בתל אביב מכירה היטב.

  1. רחוב הלח"י בבני ברק – אמנם לא ממש בתל אביב, אבל צמוד אליה ולכן נכנס לרשימה. כל האזור הפך למתחם עיצוב אחד גדול. המקום דומה לקניון ממתקים ענק עבור מעצבת פנים בתל אביב, אבל לא רק עבורה. המותגים המובילים בחיפוי, ריצוף וכלים סניטריים נמצאים כאן והדבר מקל על החיפוש והבחירה. חנויות מובילות בתחום התאורה ממוקמות, אף הן, ברחוב הזה. בתחילת הרחוב נמצא מתחם דיזיין סנטר עם החנויות המעולות שבו בהן תמצאו את חברות הריהוט המובילות, אקססוריז, אמנות ועוד.
  2. בית טמבור – בקרבת מקום נמצא בית טמבור שבו ניתן להתעדכן בטכניקות צביעה שונות, להתייעץ לגבי אפשרויות של עיצוב בעזרת צבע ועוד.
  3. שוק הפשפשים ביפו – מרכז בתוכו חנויות וינטז' ויד שניה מצויינות, אבל לא בהכרח זולות. אם אתם מחפשים את הפריט המיוחד שיקפיץ לכם את החלל ושלאף אחד אחר אין אותו, זה המקום. לפעמים אפשר להשקיע סכום כסף יותר גדול רק בפריט אחד מרכזי שעושה את כל ההבדל.
  4. רחוב הרצל – רחוב חנויות הרהיטים. חלקם במחירים סבירים בהחלט. אין מעצבת פנים בתל אביב שלא מבקרת בו מדי פעם.
  5. רחובות וילסון וקיבוץ גלויות – מקבץ חנויות תאורה במחירים משתנים.
  6. רחוב נחלת בנימין – חנויות בדים במבחר עצום.
  7. אזור התחנה המרכזית הישנה – באזור זה ישנן כמה חנויות רהיטים זולות שניתן להשיג בהן ספות וכורסאות שנראות הרבה יותר יקרות ממה שהן עלו בפועל. הטיפ שלנו – בחנויות האלה עדיף לבחור את אחד הדגמים שנמצאים בתצוגה ולהתאים אותם לצרכיכם מבחינת גודל וסוג בד, ולא להזמין רהיטים מיוחדים מ"אפס".
  8. רחוב בוגרשוב – בו מרוכזות כמה חנויות טפטים מצויינות.

לפני כמה זמן אמרה לנו מעצבת פנים בתל אביב שהיא כמעט ולא יוצאת מקו הרצליה – יפו עם הלקוחות שלה. הרשימה הזו בהחלט מסבירה לנו כיצד הדבר אפשרי.

 

הכותבות- קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, הן בעלות המשרד "דואט" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני