שווה להכיר – 10 חנויות עם עיצוב פנים לחנויות בגדים שכל מעצבת פנים בשרון מכירה ואוהבת

כמעצבת פנים בשרון, אני נשאלת לא פעם מהן החנויות שאני ממליצה לבקר בהן. ריכזנו עבורכם רשימה של 10 חנויות עם עיצוב פנים לחנויות בגדים שכל מעצבת פנים בשרון מכירה, ועוד חנות אחת פחות מוכרת אבל שממש כדאי לכם להכיר:

  1. טולמנ'ס אאוטלט – החנות ממוקמת בבית יהושוע ליד תחנת הרכבת. חנות ענקית שבה תמצאו מוצרים מעוצבים מבית חנות היוקרה שרובינו, ביום יום, לא יכולים להרשות לעצמינו.
  2. קמחי תאורה אאוטלט – עוד חנות הממוקמת באותו מתחם. מנורות יפות במחירים זולים בהרבה מבחנויות הרשת.
  3. ביתילי אאוטלט – באמת אין מעצבת פנים בשרון שלא מכירה את החנות הזו הממוקמת במושב בית חרות ליד נתניה. לא פעם ביקרתי שם עם לקוחות ויצאתי עם מציאות של ממש.
  4. לוז – בסמוך, בקניון M הדרך, נמצאת חנות שבה פריטים מעוצבים ואלגנטיים. בחנות תמצאו אקססוריז מקסימים ופרטי ריהוט יפים.
  5. פרחי תבור – החנות הזו במושב ויתקין היא קניון של ממש למוצרי עיצוב הבית, כלי בית וריהוט קטן. ניתן למצוא שם כמעט הכל במחירים זולים יותר מבמקומות אחרים. המבחר ענק והשירות נפלא.
  6. טורקיז בית יצחק – מקבץ של חנויות ומסעדה אחת. במקום תוכלו למצוא אקססוריז וכלי בית, רהיטים, כיורים ואפילו בגדים. מקום שווה ביותר שלא רק כל מעצבת פנים בשרון מכירה (5), אלא כמעט שאין תושב בשרון שלא שמע עליו (ואני לא מגזימה).
  7. טורקיז האוס בבני דרור – למרות השם הזהה, מדובר בישות נפרדת לחלוטין ששווה לבקר בה ללא קשר לביקור בטורקיז בבית יצחק. חנות מקסימה בהחלט.
  8. מטפטים – חנות הטפטים הזו הממוקמת בכפר מל"ל (בין כפר סבא להוד השרון). עם עיצוב פנים לחנויות בגדים  בעל מבחר עצום של טפטים בסגנונות ובמחירים שונים ואפשר לבלות בה בוקר שלם.
  9. וטסו – באזור התעשיה פולג שבנתניה תמצאו חנות שמוכרת רהיטים מעוצבים מעץ מלא. מדובר בגלריה לריהוט הנאסף מהעולם, בין השאר מאירופה ומאינדונזיה. לחנות מפעל בארץ ובאנדונזיה ולכן ניתן להתאים את הריהוט לצרכי הלקוח.
  10. דליה ארמוני – חנות נוספת באותו אזור. גם היא מוכרת רהיטים מעץ מלא ואקססוריז שונים. הרהיטים מעוצבים ויפים ובמקום גם מחלקת "אאוטלט" שבה ניתן למצוא רהיטים במחירים שווים בהחלט.  

ועוד חנות אחת עם עיצוב פנים לחנויות בגדים שממש שווה לכם להכיר – "אורבניקה", הנמצאת ממש ליד איקאה במתחם פתוח שבו בתי קפה, סופר, חנות יצירה, חנויות רהיטים ועוד. אל תבלבלו בין החנות הזו לרשת "אורבן". מדובר בשתי חנויות שונות. באורבניקה תמצאו ריהוט מודרני ואקססוריז נפלאים, כולם "צועקים עיצוב" בסגנון אורבאני עם ניחוח של אירופה המודרנית.

 

הכותבות- קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, הן בעלות המשרד "דואט – תכנון ועיצוב פנים, ניהול שיפוצים" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני