מחפשים מעצבת פנים במרכז, מעצבת פנים בירושלים או אולי מעצבת פנים בשרון? כמה טיפים לבחירת מעצבת הפנים שמתאימה לכם

פעמים רבות אנו נתקלות באנשים שמחפשים מעצבת פנים לפי איזורים גיאוגרפיים. חיפושים כמו, "מעצבת פנים במרכז", "מעצבת פנים בירושלים" או "מעצבת פנים בשרון"  הינם שכיחים. אבל, בעידן האינטרנט והכבישים המהירים, האם זהו הקריטריון שלפיו כדאי לבחור את מעצבת הפנים שלכם?

אחד הכלים החזקים שברשותכם לחיפוש אחר מעצבת פנים שתתאים לכם- הוא האינטרנט. אבל בעידן שבו כמעט לכל מעצב פנים יש אתר או פרופיל עסקי בפייסבוק, מה הם הדברים שחשוב לשים לב אליהם?

ריכזנו עבורכם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם לב באתר/בדף העסקי של אותה "מעצבת פנים במרכז", למשל:

  • סגנון וצבעוניות – למעצבי פנים יש בדרך כלל קו עיצובי שחוזר על עצמו. ישנם מעצבים שאוהבים את השימוש בצבעוניות עזה לעומת כאלו שאוהבים לעצב בצבעים רגועים ומונוכרומטיים. ישנם מעצבים שהבתים והדירות שלהם בקווים נקיים ובסגנון הייטק ויש כאלו שמשתמשים בחומרים חמים כמו בריקים ועץ.
  • סוג הנסיון הקודם – אם אתם מחפשים מעצב פנים לדירה, חשוב שתבדקו האם באתר של אותה מעצבת פנים במרכז ,ישנן דוגמאות לדירות קודמות שעיצבה. ישנים מעצבים שמתמחים בעסקים, מעצבים שמתמחים בשיפוץ בתים פרטיים וכו'. חשוב שלמעצב שלכם יהיה נסיון קודם בתחום שאתם מחפשים.
  • המלצות – אל תסתנוורו מכמות ההמלצות. חפשו את הדברים החשובים לכם בהמלצות שנתנו לאותה מעצבת פנים במרכז . למשל, אם אתם מסוג האנשים שחשובים לכם יחסי האנוש והכימיה עם המעצבת, שימו לב לביקורות שמזכירות את ההתנהלות עם אותה מעצבת. אם אתם מסוג האנשים שחשובה לכם הקפדנות על הפרטים הקטנים, חפשו ביקורות בהן מתייחסים לכך.
  • רמת האתר/הדף העסקי עצמם – אנחנו מאמינות שמי שהאתר שלו/הדף העסקי שלו מוקפד, מושקע, מעוצב היטב ללא שגיאות או תקלות, יהיה גם מעצב ששם לב לפרטים הקטנים שגם יקפיד לבצע את הפרויקט בצורה הטובה ביותר.

    הכותבות- קלאודיה ויסברג-לבנה ויעלי לוי-קופל, הן בעלות המשרד "דואט" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני