מחפשים מעצבת פנים במודיעין? בודקים המלצות למעצבות? לפני זה חשוב שתכירו את תהליך העבודה עם מעצבת הפנים

לקוחות רבים שמחפשים מעצבת פנים במודיעין, במרכז או באזורים שונים בארץ, לא ממש מכירים את תהליך העבודה עם מעצב פנים. לא פעם נפגשנו עם לקוחות שחיפשו מעצבת פנים והיו מופתעים מחלקים שונים בתהליך העבודה שהצגנו. החלטנו לעשות לכם סדר:

חשוב לדעת שמעצבת פנים אינה אחראית על הסטייליניג בלבד. מעצבת הפנים אחראית, קודם כל, על תכנון החלל בצורה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבור דיירי הבית.

כבר פגשנו אנשים שהיו מופתעים מכך שהמעצבת אחראית על תכניות החשמל והאנסטלציה וכן אחראית על כתב הכמויות שמועבר לקבלנים.

עבור מי שמחפש מעצבת פנים במודיעין , או בכל מקום אחר בארץ, ריכזנו בקצרה את תהליך העבודה עם מעצבת הפנים.

בשלב הראשון מתקיימת פגישה במטרה להבין הצרכים, החלומות, והאפשרויות העומדות לרשות הלקוח (כגון תקציב, לו"ז וכו'). הפגישה מיועדת להכרת הבית או החלל אותו מבקשים לשפץ, כולל תכניות מקוריות (אם יש).

בהמשך תציג המעצבת בין שתיים לשלוש תכניות שונות לחלוקת החלל ובהן תראה  את מיקום הריהוט ואלמנטים עיצוביים נוספים כמו נגרות וצבעים.

המלצתנו – כשאתם מחפשים מעצבת פנים במודיעין כדאי שתוודאו שהצעת המחיר שלה כוללת גם הדמיות תלת מימדיות שמטרתן להמחיש את התכנון והעיצוב.

מתוך החלופות האלו תגבשו יחד את התכנית הסופית ואז תוכל המעצבת להכין את התכניות לעבודה (שרטוט קירות להרס ולבניה, נקודות החשמל והאינסטלציה, תכנון מיזוג אוויר והנמכות תקרה ועוד).

במקביל מתבצעת בחירת האריחים והריצוף, מוצרי סניטציה וארונות אמבטיה, תאורה וריהוט. אנו ממליצות לשלב את המעצבת בבחירת האלמנטים הללו משום שכל אלה הינם חלק משמעותי מעיצוב הבית.

כשתפנו למעצבת פנים במודיעין  (או בכל מקום אחר בארץ), חשוב שתבדקו האם היא מתכוונת להגיע   לאתר כדי להנחות את בעלי המקצוע ולבדוק שהעבודה מתקדמת לפי התכניות. בדרך כלל קובעים מראש את נקודות הזמן בהן המעצבת מגיעה לאתר. כמו כן, וודאו שהמעצבת תהיה בקשר טלפוני עם אנשי המקצוע במטרה לענות לשאלות ולפתור בעיות (אם צצות).  

הכותבות- קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, הן בעלות המשרד "דואט" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני