דרכים פשוטות בעיצוב פנים ליצור תחושה של חדר גדול יותר

עם השנים, הפכו הדירות והחדרים לקטנים יותר. לכן, אחת הבקשות השכיחות של אנשים שמבקשים שנעצב את דירתם היא, לתת תחושה מרווחת יותר לחלל. ישנן לא מעט שיטות ליצור תחושה של חלל גדול יותר, כמה מהן נציג כאן: 

  1. שימוש ב"צבעים קרים" יוצר תחושה מוארת, מרווחת ומאווררת. אפשר לומר שצבעים קרים מרחיבים את החלל.
  2. פסים אנכיים יוצרים תחושה של תקרה גבוהה יותר. ככל שהם עבים יותר זה מעצים את זה יותר. אפשר לצבוע קירות בפסים ואפשר להשתמש גם בתמונות גדולות ומוארכות, למשל. 
  3. פסים רוחביים מרחיבים את החלל. חשוב לשים לב שפסים רחבים מרחיבים את החלל אבל "מנמיכים את התקרה". לכן שימוש בפסים עבים לרוחב מתאים לחללים צרים וגבוהים. אם התקרה שלכם לא גבוהה, השתמשו בפסים רוחביים דקים. זה פחות משפיע על תחושת הגובה. פסים רוחביים אפשר ליצור על ידי צביעת הקירות אבל גם, למשל, על ידי שימוש בקרמיקה מלבנית צרה וארוכה. 
  4. כדי ליצור אשליית גובה במטבח עם תקרה נמוכה, מומלץ לבחור במטבח כהה ואת צבע הקיר או את האריחים לבחור בלבן כצבע התקרה.
  5. דוגמאות קטנות בטפט מרחיבות את החדר.
  6. ככל שתבחרו בטפט בהיר יותר, תתרמו להרחבת החדר.
  7. הנחת פרקט לאורך החלל יוצרת תחושה של חלל ארוך יותר. אבל, שימו לב שצורת הנחה זו גם תורמת לתחושה של חלל צר יותר ולכן חשוב שתבחרו בפסי פרקט דקים ולא עבים.
  8. פרקט בהנחה לרוחב מרחיב את החלל. ככל שהפסים של הפרקט צרים יותר, זה מרחיב יותר.
  9. פרקט בהנחה אלכסונית מגדיל את החלל ומומלץ מאוד לחדרים קטנים. אפשר גם לבחור בפרקט צבעוני שידגיש את ההנחה האלכסונית של הפרקט ויוסיף לתחושת הגודל.

ישנן עוד שיטות רבות ליצור תחושה של חלל מרווח יותר. תמיד כדאי להתייעץ עם מעצבת פנים מומלצת או מעצבת פנים שאהבתם את העבודות שלה כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני