מהן חנויות העיצוב לבית שכל מעצבת פנים בירושלים והסביבה חייבת להכיר

ריכזתי עבורכם רשימה של החנויות שכל מעצבת פנים בירושלים והסביבה חייבת להכיר. אם אתם מכירים אותן, ודאי תסכימו איתי. אם לא, אני מזמינה אתכם לבקר בהן ולהתרשם.

  1. "הרמוני" – חנות לעיצוב פנים ועיצוב הבית הממוקמת במרכז העיר ליד נחלת שבעה. בחנות תמצאו מגוון רחב של ריהוט מיובא מאירופה ואביזרים לבית. לחובבי העיצוב ביקור בחנות זו היא חוויה.
  2. "האסם" – החנות ממוקמת בקיבוץ קרית ענבים. סגנון הריהוט באסם הוא וינטג' מחוספס. מלבד ריהוט מיובא ובייצור עצמי, תמצאו כאן גם אביזרים וגופי תאורה מיוחדים. שווה לקפוץ לביקור.
  3. קבסו תאורה – חנות תאורה בתלפיות ירושלים, המייבאת ומייצרת גופי תאורה מיוחדים. כל מעצבת פנים בירושלים יודעת שהיתרון הבולט בחנות זו הוא המגוון הרחב של גופי התאורה, והיכולת לשנות ולהתאים את הגופים על פי הצורך שלכם. ממליצה בחום.
  4. טליה דיזיין – חנות תאורה נוספת מלאה בהשראה היא חנות התאורה של טליה. אולם התצוגה שלה נמצא בקיבוץ הראל, והיא תשמח לקבל אתכם לביקור התרשמות מהגופים המיוחדים שלה בתאום מראש.
  5. בית ערבסק – חנות מופלאה באבו גוש המציעה ריהוט מיוחד בסגנון אנגלי עתיק, אמריקאי מהתקופה הקולוניאלית או מצרפת הרומנטית. לאלו שהחלום שלהם לעטר את ביתם בריהוט עתיק וכבד, זאת החנות בשבילכם.
  6. חפצים – למי שמחפש ריהוט ואביזרים בסגנון רטרו בנימה קצת יותר קלילה, חנות "חפצים" בנחלת שבעה הוא המקום בשבילכם. שם תמצאו ריהוט ואביזרים מתקופות שונות מהמאה העשרים.
  7. דקור טפט – החנות מציעה מגוון טפטים, מדבקות קיר, פרקט למינציה וריצוף PVC. החנות ממוקמת באיזור התעשייה תלפיות בירושלים.
  8. בר עמי – לבר עמי אולם תצוגה מרשים ומרווח באיזור התעשייה תלפיות בירושלים. הוא מציע מגוון רחב של קרמיקות, כלים סניטרים וריצוף. כל מעצבת פנים בירושלים יודעת שהיתרון הגדול בבר עמי הוא שבנוסף תוכלו להזמין שם גם מטבחים בסגנונות שונים וחיפויי קירות מיוחדים ויוקרתיים. מעצבים את כל הבית במקום אחד.
  9. טיראדור – במתחם ישפרו סנטר במודיעין תמצאו בטיראדור מגוון רחב של ידיות מיוחדות, פרזול משלים ואביזרי נוי מדליקים לאמבטיה, למטבח ולכל הבית. ממש גן עדן לכל מעצבת פנים בירושלים והסביבה. ממליצה בחום לקפוץ ולשדרג את מראה הבית.

 

הכותבות- קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, הן בעלות המשרד "דואט" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני