הכללים הנכונים לעיצוב פנים בסגנון כפרי

כמעצבות אנחנו פוגשות לא מעט אנשים שנרתעים מעיצוב פנים בסגנון כפרי משום שהם חשים שהוא כבד ו"זקן" מידי. אבל, היתרון בעיצוב פנים בסגנון כפרי, הוא המראה החמים והמזמין המתאים לכל חלל בבית.

הכנו עבורכם כמה כללים פשוטים של עיצוב פנים בסגנון כפרי, תוך שמירה על חלל מודרני ועכשווי:

  • עיצוב פנים בסגנון כפרי עושה המון שימוש בסוגי עץ שונים וכהים, אבן טבעית, פרופילי ברזל ונחושת. כדי לא לקבל מראה עמוס וכבד- הקפידו על המינון. אם בחרתם בפרופילי ברזל בחלונות, אל תגזימו בשילוב של ברזל בשאר עיצוב הבית. אל תגזימו בשימוש בעץ. למשל, עדיף לא לשלב רצפת עץ יחד עם רהיטים שכולם מעץ.
  • הצבעים המתאימים לסגנון הם גווני שמנת, בז', חום ושילובם עם גווני אדום, צהוב וירוק.
  • את הסגנון של עיצוב פנים בסגנון כפרי מאפיינות בדרך כלל דלתות עם פיתוחים. את הפיתוחים נראה בארונות המטבח, ארונות הבגדים ואפילו בדלתות החדרים. כדי להפוך את הפיתוחים הללו למודרניים קצת יותר, ניתן להשתמש בקווים ישרים ולא מעוגלים.
  • בחלונות ובויטרינות בסגנון כפרי נמצא שימוש בפרופיל ברזל ובחלונות בלגים.

 

בתמונה תוכלו לראות מטבח שקיבל מראה כפרי באמצעות עיצוב פנים בשרון. כנסו לטיפ על עיצוב בסגנון מודרני ותראו איך אותו המטבח קיבל מראה מודרני רק על ידי העיצוב.

הכותבות- קלאודיה ויסברג ליבנה ויעלי לוי קופל, הן מעצבות פנים ובעלות המשרד "דואט" המתמחה בתכנון, עיצוב פנים וניהול שיפוצים במרכז, שיפוצים בשרון ושיפוצים בירושלים והשפלה.

צור קשר

השאר הודעה ונחזור אליך בהקדם

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני